Kashmir Look,czyli blog o damach.

16:40



dama
1. «kobieta wytworna»
*
Dama-kobieta elegancka,klasyczna.
Kobieta,którą warto naśladować?
Nie.Kobieta,którą warto być.
Pewnego dnia,dokładniej przyjrzałam się kobietom otaczającym mnie.
Kobietom wulgarnym,zaniedbanym.
Kobietom,które gdzieś po drodze zgubiły zasady savoir-vivre. 
Kobietom,które gdzieś po drodze,zgubiły sens bycia kobietą.
Natchnęło mnie to do założenia tego bloga.Bloga na którym będę pisała o tym jak to jest być damą,ukazywała podstawy poprawnego zachowania,ubioru.Bloga na którym będę motywować inne kobiety do odnalezienia w sobie ów damy,a w ich życiu odrobiny luksusu.
A nuż zachęcę,jakąś panią do tego aby zainwestowała w siebie?
A nuż udowodnię jakiejś pani,że damę ma w sobie każda z nas. Wystarczy ją odkryć,bo przecież "Nie ma kobiet brzydkich,są tylko kobiety zaniedbane.".
Przez tego bloga,postaram się zadbać o Waszą psychikę,poczucie własnej wartości ale też wygląd.
*
Bloga tworzy nazwa. 
Kashmir Look? Co to w ogóle znaczy?
Słuchacie czasami Zeppelinów? Jeśli nie,zacznijcie (już teraz).
Kashmir to jeden z ich najpopularniejszych kawałków.Dla mnie dźwięk klasy,estetyki.
Postanowiłam nazwać bloga,po prostu pięknem.Bo singiel ten to esencja piękna.

You Might Also Like

0 komentarze